Monkeyman

Imorgon åker Ida till Thailand! Är så oerhört avundsjuk på den lilla fisen. Jag vill egentligen också till solen men orkar väll inte riktigt erkänna det.. Folk blir helt imuna mot vintern när den väl är här men ältar sig om att snön ska komma när den inte är här. Jag vill få folk förstå att vintern är underbar!

Har hållt igång nu i 8 dagar med skola, jobb och träning. Och jag ska hålla på i ytterligare 4 dagar. Jag är helt slutkörd! Mina ögon vägrar nästan att hålla sig öppna men eftersom att Simon and Thomas är på tv tillåter jag inga sådana dumheter.



Jag är verkligen lycklig just nu. Det känns som om att jag har prioriterat rätt saker och valt att säga vad jag tycker/känner till alla runt omkring mig. Eller iallafall nästan alla, (you know what I mean).
Må alla vara glad och må all sorg flyga till någon del av världen där ingen av oss kan nå den. Det är dags för goda tider och jag ska definitivt vara med på alla hörn och kanter.

Hello sunshine, on a clowdy day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0