Kan inte skilja på

Halloj!
Nu sitter jag i skräddarställning med en tallrik soyamjölk, flingor och äpple. Jag har precis varit och solat på Suntanan och fick en någorlunda fin bränna.
Igår efter jobbet åkte jag in och hälsade på mina små blåbär. Jag satt där ett tag och Sandra kom dit för att sällskapa innan boxningspasset vi skulle gå på. Vi båda vart helt slutkörda efter boxningen men det var skönt med en "långpromenad" till centralstationen. Och TACK GUD för att tågen var i tid, jag hade inte orkat stå där och väntat i 1 timme.
Idag ska jag och Tove till grodan. Men eftersom dem inte öppnar förrän 11 kommer jag antagligen att gå ut med Sandra och några andra tjejer från klassen innan. Vi får se vart man hamnar!
Imorgon är det iallafall dags för SATS night! I can't wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0