Tisdag

Godmorgon Sverige!
På schemat idag har jag julmarknad och sista julklapps ruschen.
Klä er varmt gott folk för idag är Stockholm svinkallt! Imorse när jag gick en liten morgonpromenad runt om i Sundbyberg så tror jag nästan att mina ben domnade bort. Jag sprang till porten dem sista 10 stegen, brrrrrrrrr! Så jag varnar er bara; klä er för mount everest.

Igår kollade jag, mamma och bell på resor inför 2010. Mamma skulle kolla med sin chef idag om hon kunde få ledigt, och isåfall vilka veckor. Vi hittade några intressanta resor och några som inte alls var i vår prisklass eller världsdel.



If tomorrow never comes,
Will he know how much I loved him
Did I try in every way to show him every day
That he's my only one
And if my time on earth were through
He must face this world without me
Is the love I gave him in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0