The drugs don't work

Ikväll blir det inflyttningsmingel hos Sanna på Lidingö. Dörrarna öppnas 20:00 och hålls öppna tills värden bestämmer sig för att åka in mot efterfesten. Vi får se om jag är på för en utgång, annars åker jag hem till min stora säng och sätter på en film.

Det börjar bli kallt ute, burrrr.. Men jag tänker absolut inte klaga! Nu när min efterlängtade vinter äntligen är här. Det jag dock kan klaga på är att jag inte har en superduper varm jacka. Det hade väll varit lite skönt att kunna gå ut i kylan med en dunjacka på kroppen.
Jag och mamma har tvättat hela dagen och Les hjälpte mig nyss med att sätta upp 11 tavlor på väggen. Det blev mycket fint!!

 

Ill be back soon, my beloved parí.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0