Meet me halfway

Hurra hurra på Bellas födelsedag!
Snart ska jag iväg till Bella och fira hennes 18årsdag med familj och vänner. Det är bara det att jag är vän med två schimpanser som tar minst 2 timmar på sig att fixa sig inför fest. Det roliga är att jag är exakt lika snygg (om inte snyggare) och för mig tar det 20 minuter(; det måste ju bero på att jag är snyggare utan smink och plattång... HMMM hahaha. Vi måste iallafall göra klart Bellas present men sedan bär det av!

Idag har jag hållt mig ifrån cigaretten i 10 dagar, det blir en utmaning att klara fest utan en i handen. Men jag klarar det! Det är jag övertygad om. Annars skulle jag aldrig dricka. För nu är det fan nog, jag vill inte röka längre. Det luktar, kostar och förstör. Vart är det positiva?

sötnos
Long time since. Det här var tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0