Lät du henne komma närmre

Min kropp är helt slut. Jag har egentligen inte gjort så mycket de senaste dagarna, har mest varit hemma och tagit det lugnt. Men jag antar att kroppen känner av julstressen...
Jag ligger nerbäddad i soffan och kollar på LA ink. Jag blir så jävla sugen på att tatuera mig när jag ser andra göra det. Men just nu känner jag mig väldigt splittrad över vad jag skulle göra om jag nu skulle få för mig att jag hade råd. Så det bästa är nog att vänta ett tag till tills jag vet precis vad jag vill göra.

Det känns inte som om det är julafton om... 4 dagar? Herregud. Jag älskar den här tiden på året, jag älskar miljön och människorna. Alla blir så enromt glada och trevliga. Visserligen många stressade och otrevliga också, men för det mesta är dem snälla och glada!

Jag går brevid men halkar efter, jag orkar inte springa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0