Det skulle varit du

Om 20 minuter går min buss till morgonyogan jag bokade in i gårkväll. Det är faktikst väldigt härligt att ha köpt ett SATS kort då jag kan träna yoga nästan varje dag i veckan om jag vill.
Jag har även bokat in 2 shape pass och 3 nya yoga pass de kommande två veckorna.

Efter yogan ska jag knalla ner till jobbet och äta frukost i lugn och ro tills jag börjar jobba klockan 10.
Ikväll ska jag och Isabelle på luftslottet som sprängdes. Vem vet, det kanske är en ny tradition att gå på bio var och varannan helg! På lördag blir det dock inflyttningsfest hos Sanna. I can't wait to see her new apartment! Tänkte köpa någonting fint som hon kan ställe i fönstret och liva upp stället med.

LOOK AT ME
Herregud så jag såg ut. Och detta var endast i 7an-8an!! Jag blir vackrare för varje dag(;


Kommentarer
Postat av: deeeedddddaa

heheh du va juuu jättte sööööt <3

2009-12-04 @ 12:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0