Vi ska åt samma håll

Hemma vid matbordet. Nu har jag precis ätit middag med min älskade andra familj. Mamma, lillasyster och moi. Idag har jag härjt runt på stan med Tove. Vi tog en fika på John chris och efter ett tag kom Nicke in. Sen gick vi och shoppade lite. Sen kom Jempa in. Simple life. Just nu sitter jag och lägger in alla bilder från london. Tänkte lägga upp några så ni får se hur beautiful jag är. Senare ikväll ska jag till Tove. Kolla film och sen dra hem. Hem för att sova. Jobbar imorgon. Längtar i och försäj. Det är roligt att jobba. Speciellt med Kim. För då bakar vi alltid. I love cookies. Attbropå Kim så har jag bokat en dejt med Kim på torsdag. Vi ska hitta på något roligt. Och sen på fredag ska jag och Tove åka in till aquaria. Eftersom Tove aldrig (ALDRIG!) har varit där. Och jag tycker det är jätteroligt där. Perfekt.

Hallåja, hur är stan en sådan här kväll i augusti när sommaren regnat bort? Ja det var länge sen, jag borde ha ringt men att ringa nu känns lite fånigt och kort. Jag är i Oslo med ditt ex men det är inget mellan oss, vi bara lallar runt på Carl johan och jag behövde komma loss.


Jag och Nicholas. Utanför vår lägenhet. Less, Steve, Adam och Jane.  Jag och mamma, i waterloo.  Jag på portabello road. Jag vid piccadelly circus. Mamma och Bell, vid covent garden. Så här såg alla ut i camden town. Camden town. Jag, väntar på bussen uppe i the village. Fredagsgodis? Nej, vardags snacks i London. Jag, väntar på mitt kaffe. Mamma och Less, sista middagen på hand-in-hand


Kommentarer
Postat av: Anonym

finna bilder sötis

2008-08-11 @ 16:39:11
URL: http://vendelaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0